Škola v přírodě - ani déšť, ani bláto na 2.A neplatí

18.06.2013 19:51

 

Začátek června patřil úžasnému dobrodružství na Hájence v Semetíně, kde jsme zvítězili nad počasím a prožili báječných pět dnů na Škole v přírodě. Slova jako - nechce se mi, neumím, nedokážu, to nezvládnu - z našeho slovníku zmizela a my skutečně v pláštěnkách zdolávali lanové překážky, cestu tajemným lesem, krkolomné stoupání a klesání  v terénu a ještě se u toho skvěle bavili. Jsme prostě výborná parta i do nepohody.

 

Moc se mi to líbilo. Lezli jsme na horolezecké stěně a byli v lanovém centru. LUCKA

Na Semetíně jsme viděli skřítky a stavěli pro ně domečky. Také jsme hráli živé pexeso. ALEŠ

Viděli jsme překrásné skřítky. Byli jsme na horolezecké věži a v lanovém centru. BROŇKA

Na Semetíně jsme byli pět dní. Tři dny nám jenom pršelo, ale nám to nevadilo. Nejsme přece z cukru! ELIŠKA T.

Byli jsme na škole v přírodě. Měli jsme instruktory Janu, Petra a Anetku. Petr říkal každému klukovi, ať vyleze v lanovém centru na síť a posadí se tam. Mně se to podařilo a nikomu jinému se to nepodařilo.TONÍK

Na škole v přírodě jsme lezli po horolezecké stěně. Naučili se novou písničku, která se jmenuje Umpaje, Umpaje... Byla tam zábava. JARDA

Na Hájence bylo dobře. Naši instruktoři byli moc hodní. Moc mě to tam bavilo. Hráli jsme hodně dobrých her. Výborně tam vařili. Ale mrzí mě, že jsem nevylezl na stěnu. DANEK

Všechny fotky jsou ke stažení u TU.